« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
REPUBLIKA HRVATSKA
DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
OSNOVNA SKOLA TRPANJ
20 240 TRPANJ
OIB: 13787440003
tel.020/743-423
fax.020/743-912
e-mail: ured@os-trpanj.skole.hr
KLASA: 602-02/16-01/22
URBROJ: 2117/1-29-01-16-1
Trpanj, 24. listopada 2016. godine
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Poštovani,
Naručitelj Osnovna škola Trpanj, Trpanj planira obnoviti školsko dvorište, te vam upućujemo poziv za dostavu ponude.
Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11., 83/13., 143/13 ) za godišnju procijenjenu vrijednost iz Plana nabave manju od 200. 000 ( 500.000) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu )Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je obnova školskog dvorišta.
Obavijesti u vezi predmeta nabave: u slučaju mogućih nejasnoća gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zatražiti dodatne informacije i objašnjenja vezana uz Poziv na dostavu ponude.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
· način izvršenja: narudžbenica/ugovor, jednokratno/sukcesivno;
· rok izvršenja: x dana od dana primitka narudžbenice/stupanja ugovora na snagu;
· rok trajanja ugovora: x dana/mjeseci;
· rok valjanosti ponude: x dana od dana otvaranja ponude;
· mjesto izvršenja: sukladno lokacijama navedenim u Troškovniku iz ovog Poziva;
· rok, način i uvjeti plaćanja: x dana od dana primitka valjanog računa; račun se ispostavlja na adresu Naručitelja OŠ Trpanj, Kralja Tomislava 41, 20240 Trpanj s naznakom na računu: ,, račun za predmet nabave ____ ,,;
· cijena ponude (odredbe o cijeni ponude): u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja: cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude s PDV-om
· kriterij odabira ponuda (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtijeva) najniža cijena;
· dokazi sposobnosti: dokazi sposobnosti mogu biti dostavljeni kao preslika izvornika.
Preslikom se može smatrati i ispis elektroničke isprave, koji nije ovjeren.
· ostalo: jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, odredbe o ugovornoj kazni
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
· Ponudbeni list ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);
· Troškovnik ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);
· Dokazi (traženi dokumenti sposobnosti)
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku ovog Poziva na dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.
Molimo da vašu ponudu dostavite:
· rok za dostavu ponude: ponudu je potrebno dostaviti do 15 sati dana 2. studeni 2016. godine.
· način dostave ponude: npr. osobno, poštom s naznakom na omotnici ponuda za školsko dvorište, e-mailom, telefaksom
· mjesto dostave ponude: npr. tajništvo škole na adresi naručitelja, e-mail adresa, telefaks
Otvaranje ponuda po Zakonu o javnoj nabavi za bagatelnu nabavu nije javno.
5. OSTALO:
· Obavijest u vezi predmeta nabave: kontakt osoba : Klaudija Franković, 020/743 423
· Obavijest o rezultatima predmeta nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave
Naručitelj će dostaviti u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda
· Gospodarski subjekti koji su dostavili svoju ponudu a nisu odabrani nemaju pravo žalbe Državnoj komisiji za provođenje postupaka javne nabave.
S poštovanjem,
Ravnatelj