preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trpanj

Login
Najava

   

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Kalendar rada 2016./2017.

Raspored zvona

Školska knjižnica

Kutak za roditelje

Korisni linkovi

Anketa

U kojem gradu želiš upisati srednju školu?





LiDraNo 2017

Plan i program

Zakoni i pravilnici

Vremenik pismenih ispita

Popis udžbenika

Trpanj

Vremenska prognoza
Vrijeme dodatak
YoWindow.com yr.no
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 12. 2011.

Ukupno: 39348
Ovaj mjesec: 1188
Ovaj tjedan: 84
Danas: 15

Flag Counter

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Autor: Klaudija Franković, 24. 10. 2016.

REPUBLIKA HRVATSKA

DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OSNOVNA SKOLA TRPANJ

20 240 TRPANJ

OIB: 13787440003

tel.020/743-423

fax.020/743-912

e-mail: ured@os-trpanj.skole.hr

KLASA: 602-02/16-01/22

URBROJ: 2117/1-29-01-16-1

Trpanj, 24. listopada 2016. godine

 

 

POZIV ZA DOSTAVU PONUDE

 

Poštovani,

Naručitelj Osnovna škola Trpanj, Trpanj planira obnoviti školsko dvorište, te vam upućujemo poziv za dostavu ponude.

Sukladno članku 18. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11., 83/13., 143/13 ) za godišnju procijenjenu vrijednost iz Plana nabave manju od 200. 000 ( 500.000) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu )Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

 

1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je obnova školskog dvorišta.

 

Obavijesti u vezi predmeta nabave: u slučaju mogućih nejasnoća gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zatražiti dodatne informacije i objašnjenja vezana uz Poziv na dostavu ponude.

 

2. UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:

· način izvršenja: narudžbenica/ugovor, jednokratno/sukcesivno;

· rok izvršenja: x dana od dana primitka narudžbenice/stupanja ugovora na snagu;

· rok trajanja ugovora: x dana/mjeseci;

· rok valjanosti ponude: x dana od dana otvaranja ponude;

· mjesto izvršenja: sukladno lokacijama navedenim u Troškovniku iz ovog Poziva;

· rok, način i uvjeti plaćanja: x dana od dana primitka valjanog računa; račun se ispostavlja na adresu Naručitelja OŠ Trpanj, Kralja Tomislava 41, 20240 Trpanj s naznakom na računu: ,, račun za predmet nabave ____ ,,;

· cijena ponude (odredbe o cijeni ponude): u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja: cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, te cijena ponude s PDV-om

· kriterij odabira ponuda (uz obvezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtijeva) najniža cijena;

· dokazi sposobnosti: dokazi sposobnosti mogu biti dostavljeni kao preslika izvornika.

Preslikom se može smatrati i ispis elektroničke isprave, koji nije ovjeren.

· ostalo: jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, odredbe o ugovornoj kazni

 

3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

 

Ponuda treba sadržavati:

· Ponudbeni list ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);

· Troškovnik ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);

· Dokazi (traženi dokumenti sposobnosti)

 

4. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku ovog Poziva na dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

 

Molimo da vašu ponudu dostavite:

· rok za dostavu ponude: ponudu je potrebno dostaviti do 15 sati dana 2. studeni 2016. godine.

· način dostave ponude: npr. osobno, poštom s naznakom na omotnici ponuda za školsko dvorište, e-mailom, telefaksom

· mjesto dostave ponude: npr. tajništvo škole na adresi naručitelja, e-mail adresa, telefaks

Otvaranje ponuda po Zakonu o javnoj nabavi za bagatelnu nabavu nije javno.

 

5. OSTALO:

· Obavijest u vezi predmeta nabave: kontakt osoba : Klaudija Franković, 020/743 423

· Obavijest o rezultatima predmeta nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave

Naručitelj će dostaviti u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda

 

· Gospodarski subjekti koji su dostavili svoju ponudu a nisu odabrani nemaju pravo žalbe Državnoj komisiji za provođenje postupaka javne nabave.

 

S poštovanjem,

 

 

Ravnatelj

 

 




Priloženi dokumenti:
PONUDBENI_LIST.doc (37.00 KB)
Novi_troskovnik-Osnovna_skola_Trpanj.xls (35.50 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju